Skutecznie wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkunastu do kilku tysięcy pracowników.


Program z łatwością odwzorowuje złożoną strukturę organizacyjną firmy i spełnia
wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie ewidencji danych kadrowych,
naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS. Odpowiednia
parametryzacja systemu gwarantuje łatwość jego przystosowania do zmieniających się
przepisów i w większości przypadków może być realizowana samodzielnie przez użytkownika
programu. System gwarantuje dozwoloną prawem pracy swobodę w definiowaniu harmonogramów
czasu pracy i składników wynagrodzenia. Możliwe są również rozliczenia wielowalutowe.
Aplikacja współpracuje z Programem Płatnik i rejestratorami czasu pracy.

Dla kogo:

  • Pracownicy działu Kadr oraz rachuby Płac
  • Biura rachunkowe
  • Firmy świadczące usługi z zakresu rachuby płac oraz ewidencji kadr
  • Zarząd

Benefity:

  • usprawnienie procesów zarządzania działu HR,
  • oszczędność czasu działu HR,
  • szybki i intuicyjny dostęp do pełnej informacji o pracowniku,
  • gwarancja zgodności z wymogami ustawowymi,
  • automatyzacja procesów,
  • zmniejszenie ryzyka pomyłek,
  • wydajność systemu.

Moduł przeznaczony jest do księgowania w oparciu o plan kont jak również do prowadzenia KPiR w uproszczonej formie.


To ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować
dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe. Usprawnia
codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego. Oprócz funkcji opartych
o ogólne zasady prowadzenia księgowości, oferuje narzędzia, które automatyzują proces
ewidencjonowania dokumentów oraz operacji gospodarczych.

Dla kogo:

  • Pracownicy Działu Księgowości i Finansów
  • Kapitałowe spółki prawa handlowego (spółka akcyjna i z o.o.)
  • Spółki osobowe prawa handlowego (komandytowa i komandytowo-akcyjna)
  • Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki cywilne osób fizycznych, spółki jawne osób fizycznych oraz spółki partnerskie, u których przychody netto ze sprzedaży towarów, produktów i operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy nie przekroczyły 1 200 000 euro

Benefity:

  • sprawna i kompleksowa kontrola działalności firmy,
  • automatyzacja procesów w firmie,
  • możliwość szybkiej analizy danych finansowych firmy,
  • gwarancja zgodności z wymogami ustawowymi.
  • ciągłość zaksięgowanych informacji.
  • gromadzenie wszystkich danych w jednym miejscu,
  • łatwe przygotowywanie sprawozdań,
  • ograniczenie czasu na zaksięgowanie wystawionych dokumentów,
  • intuicyjna obsługa systemu.

Zapewnia obsługę firmy w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu


Moduł zawiera Faktury oraz Magazyn, nie może występować w ramach jednej instalacji z enova365 Faktury.

Dla kogo:

  • Firmy handlowe
  • Firmy handlowo-usługowe
  • Firmy produkcyjne
  • Firmy budowlane
  • Firmy oferujące stałe lub cykliczne usługi
  • Administracja publiczna

Benefity:

  • kompleksowa informacja na temat kontrahenta w jednym miejscu,
  • przyspieszenie wprowadzania danych,
  • automatyzacja procesu wystawiania dokumentów,
  • eliminowanie ryzyka pomyłek,
  • szczegółowa ewidencja ofert oraz zamówień,
  • bieżąca kontrola stanu należności i zobowiązań,
  • możliwość indywidualnego dostosowania obrotu magazynowego do potrzeb przedsiębiorstwa.

Wykorzystywany jest w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami


Dzięki swojej elastyczności może być użytkowany w każdym przedsiębiorstwie bez względu na wielkość, profil czy branże.

Dla kogo:

  • Działy handlowe
  • Działy serwisu
  • Recepcja/sekretariat
  • Marketing
  • Telemarketing
  • Biura obsługi klienta
  • Help desk

Benefity:

  • budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z kontrahentami,
  • łatwy dostęp do informacji – pełna historia kontaktów w jednym miejscu,
  • archiwizacja dokumentów związanych z kontrahentami,
  • sprawna organizacja pracy, delegowanie zadań oraz kontrola realizacji zleconych prac,
  • przemyślane planowanie kontaktów, wzrost zadowolenia klientów,
  • budowanie lojalności i profesjonalnego wizerunku firmy,
  • określenie potencjału kontrahentów w trakcie procesu ciągłego pozyskiwania informacji oraz ich wykorzystywania.

Organizuje w firmie przepływ pracy poprzez automatyzację procesów biznesowych, porządkuje grupy zadań przypisane do użytkowników w procesy – niezależne od obszaru firmy


Dla kogo:

  • Firmy, które chcą usystematyzować kierunki swoich działań oraz przyspieszyć i usprawnić pracę w poszczególnych działach

Benefity:

  • usprawnienie przebiegu pracy poprzez automatyzację,
  • zarządzanie procedurami w firmie,
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi ważnych czynności,
  • zmniejszenie liczby błędów użytkowników,
  • przyspieszenie przepływu dokumentów pomiędzy działami i pracownikami,
  • szybki wgląd do źródłowych dokumentów,
  • bieżąca kontrola terminowości realizacji zadań,
  • skrócenie czasu wdrażania pracowników w obsługę programu.




komputer

Okienkowy

Skierowany do użytkowników, którzy lubią klasyczny sposób korzystania z systemu, za pomocą tradycyjnych deskopów i myszki.

laptop

Przeglądarkowy

Zwany również webowym – dla mobilnych osób, które cenią sobie pracę z systemem w dowolnym miejscu i czasie, z użyciem dowolengo systemu operacyjnego

tablet

Dotykowy

Pod Windows 8 – dla użytkowników tabletów, którzy wolą korzystać z aplikacji poprzez dotyk.

smatphone

Mobilny

Ma swoje zastosowanie u osób, które wykonują pracę w terenie wykorzystując system enova365 za pomocą smartfona.